featured
  1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Seyir halindeki tır alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi

Seyir halindeki tır alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi

Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda seyir halinde olan tır, bilinmeyen nedenle çıkan yangın sonrası alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi. Olay, gece saatlerinde Gaziantep-Şanlıurfa otoyolu Nizip ilçesi yakınlarında meydana geldi. İddiaya göre ...

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda seyir halinde olan tır, bilinmeyen nedenle çıkan yangın sonrası alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi.

Olay, gece saatlerinde Gaziantep-Şanlıurfa otoyolu Nizip ilçesi yakınlarında meydana geldi. İddiaya göre, plakası ve sürücüsü öğrenilemeyen bir tırda seyir halindeyken yangın çıktı. Yangını fark eden sürücü, tırı emniyet şeridine park ettikten sonra kendisini dışarı attı. Daha sonrasında 112 Acil Çağrı Merkezi’ne yapılan ihbarla olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Kısa sürede büyüyen ve tırı tamamen saran yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Yangın sonrası tır kullanılamaz hale gelirken çıkış nedeniyle ilgili soruşturma başlatıldı.

Kaynak: İHA

seyir halindeki tir alev alev yanarak kullanilamaz hale geldi 0 wVENj1GW

seyir halindeki tir alev alev yanarak kullanilamaz hale geldi 1 LGXUB22W

Seyir halindeki tır alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.