featured
  1. Haberler
  2. Dünya
  3. BM: “Tahliye çalışmaları kapsamında Hürmüz Boğazı’ndan 57 gemi geçti”

BM: “Tahliye çalışmaları kapsamında Hürmüz Boğazı’ndan 57 gemi geçti”

Birleşmiş Milletler’e bağlı Uluslararası Denizcilik Örgütü (IMO), tahliye çabaları kapsamında 23 Haziran’dan bu yana yaklaşık bin 100 denizci taşıyan 57 geminin Hürmüz Boğazı’ndan geçtiğini duyurdu. IMO, 28 Şubat’ta başlayan ABD-İran Savaşı nedeniyle ...

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Birleşmiş Milletler’e bağlı Uluslararası Denizcilik Örgütü (IMO), tahliye çabaları kapsamında 23 Haziran’dan bu yana yaklaşık bin 100 denizci taşıyan 57 geminin Hürmüz Boğazı’ndan geçtiğini duyurdu.

IMO, 28 Şubat’ta başlayan ABD-İran Savaşı nedeniyle Hürmüz Boğazı’nda ticari gemi geçişlerine kısıtlama getirilmesi sonucu Körfez’de mahsur kalan gemilerin tahliyesine ilişkin başlattığı planı sürdürüyor. IMO tarafından bugün yayınlana verilere göre plan kapsamında 23 Haziran’dan bu yana yaklaşık bin 100 denizcinin bulunduğu 57 gemi Hürmüz Boğazı’ndan geçiş yaptı. Bugün 12, dün 32, 23 Haziran Salı günü ise boğazda 13 geminin geçtiği belirtildi.

IMO Genel Sekreteri Arsenio Dominguez yaptığı açıklamada, Hürmüz Boğazı’nda getirilen kısıtlama nedeniyle Körfez bölgesinde mahsur kalan yaklaşık 11 bin denizcinin tahliyesinin tamamlanmasının “birkaç hafta” sürebileceğini söylemişti.

Kaynak: İHA

bm tahliye calismalari kapsaminda hurmuz bogazindan 57 gemi gecti 0

BM: “Tahliye çalışmaları kapsamında Hürmüz Boğazı’ndan 57 gemi geçti”
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.