featured
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Arnavutköy’de çocukları doğayla buluşturan “Bitkim bana emanet” projesini hayata geçirildi

Arnavutköy’de çocukları doğayla buluşturan “Bitkim bana emanet” projesini hayata geçirildi

Arnavutköy Belediyesi, Arnavutköy İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle çocukların doğa sevgisini pekiştirmek ve çevre bilinci kazanmalarını desteklemek amacıyla "Bitkim Bana Emanet" projesini hayata geçirdi. Arnavutköy Belediyesi ile Arnavutköy ...

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Arnavutköy Belediyesi, Arnavutköy İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle çocukların doğa sevgisini pekiştirmek ve çevre bilinci kazanmalarını desteklemek amacıyla “Bitkim Bana Emanet” projesini hayata geçirdi.

Arnavutköy Belediyesi ile Arnavutköy İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde hayata geçirilen “Bitkim Bana Emanet” projesi başladı. Proje kapsamında çocukların küçük yaşta doğa sevgisi ve çevre bilinci kazanması hedefleniyor. Anaokullarında eğitim gören öğrencilere bitki fidanı dağıtılarak yaz tatili boyunca bu fidanların bakımını üstlenmeleri istendi. Dağıtılan bitki fidanları, çocukların bakımına emanet edildi. Ailelerinin desteğiyle yaz boyunca fidanlarını sulayacak, gelişimlerini takip edecek ve büyütecek olan öğrenciler, böylece doğayla birebir bağ kurarak sorumluluk bilincini yaşayarak öğrenecek.

Yeni eğitim-öğretim döneminin başlamasıyla birlikte öğrenciler, kendi emekleriyle büyüttükleri bitki fidanlarını okullarına getirecek. Düzenlenecek fidan dikim etkinlikleriyle öğrenciler, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte bu fidanları okul bahçelerine, evlerinin bahçelerine veya uygun görülen alanlara dikerek doğaya kalıcı bir katkı sunacak.

Programda konuşan Arnavutköy Belediye Başkanı Mustafa Candaroğlu, çocukların doğayla güçlü bir bağ kurmasını amaçladıklarını söyledi. Candaroğlu, “Bugün anaokullarımızda eğitim gören yavrularımıza bitki fidanlarını emanet ediyoruz. Çocuklarımız yaz boyunca bu fidanların bakımını üstlenecek, onları büyütecek ve gelişimlerini yakından takip edecek. Yeni eğitim-öğretim döneminde ise kendi emekleriyle büyüttükleri bu fidanları okul bahçelerine, evlerinin bahçelerine ya da uygun gördükleri alanlara dikerek doğaya kalıcı bir katkı sunacaklar. Her bir çocuğumuzun doğayla güçlü bir bağ kurmasını, emanet bilinci kazanmasını ve büyüttüğü bitkiyi yıllar boyunca sahiplenmesini istiyoruz. Geleceğe bırakacağımız en kıymetli miras, doğayı seven ve onu koruyan nesiller olacaktır” ifadelerini kullandı.

“Bitkim Bana Emanet” projesiyle Arnavutköy Belediyesi, çocukların doğayla iç içe büyümesini teşvik ederken çevre bilincinin küçük yaşlarda kazanılmasını hedefliyor. Proje sayesinde yaz boyunca çocukların emek verdiği bitki fidanları, yeni eğitim-öğretim döneminde toprakla buluşarak Arnavutköy’ün yeşil dokusuna katkı sağlayacak.

Kaynak: İHA

arnavutkoyde cocuklari dogayla bulusturan bitkim bana emanet projesini hayata gecirildi 0 B2v4UrEh

arnavutkoyde cocuklari dogayla bulusturan bitkim bana emanet projesini hayata gecirildi 1 W9wtnvDd

arnavutkoyde cocuklari dogayla bulusturan bitkim bana emanet projesini hayata gecirildi 2 RIPZwvEJ

Arnavutköy’de çocukları doğayla buluşturan “Bitkim bana emanet” projesini hayata geçirildi
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter