featured
  1. Haberler
  2. Bursa
  3. Başkan Erkan Aydın öğrencilere karnelerini verdi

Başkan Erkan Aydın öğrencilere karnelerini verdi

Karne heyecanı yaşayan öğrencilerle bir araya gelen Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, çocuklara karnelerini dağıtarak sevinçlerine ortak oldu. Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı ilk ve ortaöğretim kurumlarında eğitim gören yaklaşık 18 milyon ...

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Karne heyecanı yaşayan öğrencilerle bir araya gelen Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, çocuklara karnelerini dağıtarak sevinçlerine ortak oldu.

Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı ilk ve ortaöğretim kurumlarında eğitim gören yaklaşık 18 milyon öğrenci, uzun ve yoğun geçen eğitim öğretim yılının ardından karne heyecanı yaşayarak yaz tatiline başladı. Türkiye genelinde olduğu gibi Osmangazi’de de öğrencilerin karne sevinci renkli görüntülere sahne olurken, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın çocukları bu özel günlerinde yalnız bırakmadı.

Cavit Çağlar İlkokulu’nu ziyaret eden Başkan Erkan Aydın, öğrencilerle yakından ilgilenerek, tatil planlarını dinledi. Bunun yanı sıra eğitimlerinin ilk yılını tamamlayan öğrencilere karnelerini veren Başkan Aydın, satranç takımı hediye ederek, hatıra fotoğrafı taleplerini geri çevirmedi. Ziyaret boyunca neşeli anlar yaşanırken, okul bahçesinde renkli görüntüler oluştu.

Candan Genceroğlu Kreş ve Gündüz Bakımevi’nde renkli anlar

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, daha sonra eğitimde fırsat eşitliğini ve çocukların çağdaş şartlarda yetişmesini önceleyen yatırımlar arasında yer alan Candan Genceroğlu Kreş ve Gündüz Bakımevi’ni ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi. Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mücahit Yıldızhan ile birlikte çocukların neşeli karşılamalarıyla sınıfları gezen Başkan Aydın, öğrencilerin yıl boyunca öğrenmiş oldukları bilgilerle yapmış olduğu gösteriyi beğeniyle izledi.

“Tüm çocuklarımıza güzel, sağlıklı ve keyifli bir yaz tatili diliyoruz”

67 kreş öğrencisine ‘Çocuk Gelişim Belgesi’ veren Başkan Aydın, çocukları tek tek tebrik ederek, başarılarının devamını diledi. Etkinlikle konuşan Başkan Erkan Aydın, sözlerinde şu ifadelere yer verdi:

“Bu anlamlı günde çocuklarımız, öğretmenlerimiz ve velilerimizle bir araya gelerek kısa bir sohbet etme ve görüş alışverişinde bulunma fırsatı yakaladık. Çocuklarımızın mutluluğunu görmek, velilerimizin sunduğumuz hizmetlerden dolayı teşekkürlerini iletmeleri bizleri de son derece mutlu etti ve motivasyonumuzu artırdı. Yürüttüğümüz tüm bu hizmetler, hem kıymetli vatandaşlarımız hem de geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız içindir. Tüm çocuklarımıza güzel, sağlıklı ve keyifli bir yaz tatili diliyoruz. Bol bol eğlensinler, dinlensinler; ancak kendilerini geliştirmeyi de ihmal etmesinler. Bütün çocuklarımızın karne gününü kutluyor, hepsine iyi tatiller diliyorum. Aynı zamanda özveriyle emek veren öğretmenlerimize ve tüm çalışma arkadaşlarımıza da gönülden teşekkür ediyorum.”

Etkinlikte Başkan Aydın ile sohbet eden bir veli ise verilen hizmetlerden duydukları memnuniyeti dile getirerek, çocuklarını güvenle emanet ettiklerini ve emeği geçenlere yürekten teşekkürlerini iletti. Çocukların enerjisi ve mutluluğu ziyaret boyunca sıcak ve samimi görüntülerin oluşmasını sağlarken, sergiledikleri performanslar ailelerinden ve öğretmenlerinden büyük alkış aldı.

Kaynak: İHA

baskan erkan aydin ogrencilere karnelerini verdi 0 utsbGX13

baskan erkan aydin ogrencilere karnelerini verdi 1 jQSw7BuK

baskan erkan aydin ogrencilere karnelerini verdi 2

baskan erkan aydin ogrencilere karnelerini verdi 3 M5aUcAPG

baskan erkan aydin ogrencilere karnelerini verdi 4 QUiFzGQu

baskan erkan aydin ogrencilere karnelerini verdi 5 jfCWsZcf

baskan erkan aydin ogrencilere karnelerini verdi 6

Başkan Erkan Aydın öğrencilere karnelerini verdi
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter