featured
  1. Haberler
  2. Spor
  3. Şehitkamil Belediyesi ev sahipliğinde ’2. Gaziantep Motofest’ başladı

Şehitkamil Belediyesi ev sahipliğinde ’2. Gaziantep Motofest’ başladı

Şehitkamil Belediyesi tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen Gaziantep Motofest, Dülük Tabiat Parkı’nda başladı. Motosiklet tutkunlarını bir kez daha bir araya getiren festivalle ilgili konuşan Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, "Şehitkamil ...

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Şehitkamil Belediyesi tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen Gaziantep Motofest, Dülük Tabiat Parkı’nda başladı. Motosiklet tutkunlarını bir kez daha bir araya getiren festivalle ilgili konuşan Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, “Şehitkamil Belediyesi tarafından motosiklet kültürünü yaygınlaştırmak, sürüş güvenliği konusunda farkındalık oluşturmak ve motor sporlarına gönül verenleri aynı çatı altında buluşturmak amacıyla organize edilen 2. Gaziantep Motofest, Dülük Tabiat Parkı’nda başladı. Türkiye’nin dört bir yanından motosikletseverlerin katılım gösterdiği organizasyon, motosiklet gösterileri, halk oyunu gösterileri ve lastik yakmayla başladı.

“Motor tutkunlarını Gaziantep’te buluşturacağız demiştik”

Gaziantep Motofest alanında stantları ziyaret eden ve motosiklet tutkunları ile yakından ilgilenen Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, her yıl festivali daha da büyüteceklerini söyledi. Yılmaz, “Gaziantep’te bir söz vermiştik, motor tutkunlarını Gaziantep’te buluşturacağız demiştik. Bugün bunu Dülük Tabiat Parkı’nda yaptık ama gelecek yıl dünyanın en büyük projesinde bir sonraki festivali yapacağız. Motor sesi bir aşk. Bu aşkı biz Gaziantep’te hep birlikte yaşayacağız. Bu nedenle mutlu ve keyifliyiz. Festival sayesinde Mersinliyi, Antalyalıyı, Konyalıyı, Adanalıyı şehrimizde ağırlıyoruz. Gaziantep sadece gastronomi değil, festivaller şehridir. Vatandaşlarımızı memleketimize bekliyoruz” dedi.

“Sadece Avrupa ayağı değil, bütün dünyanın yarışlarının Gaziantep ayağı olacağız”

Yapımı devam eden Adrena Park motofest etkinlik alanı ile ilgili de bilgi veren Başkan Yılmaz, “Şu anda inşaatın üçüncü ayındayız. Biz bunun sözünü çok önceden vermiştik. O sözümüzü tutuyoruz. Planımıza göre 14 ay sonra çalışmalar bitecek. Sadece Avrupa ayağı değil, bütün dünyanın yarışlarının Gaziantep ayağı olacağız. Sadece yarışçılara değil, tüm motorseverlere orada hizmet edeceğiz. Oranın bitmesi için sabırsızlıkla bekliyoruz. Çok heyecanlıyız” diye konuştu.

Kaynak: İHA

sehitkamil belediyesi ev sahipliginde 2 gaziantep motofest basladi 0 EDqJeasR

sehitkamil belediyesi ev sahipliginde 2 gaziantep motofest basladi 1 FgaB1atq

sehitkamil belediyesi ev sahipliginde 2 gaziantep motofest basladi 2

sehitkamil belediyesi ev sahipliginde 2 gaziantep motofest basladi 3 kK41BTPq

sehitkamil belediyesi ev sahipliginde 2 gaziantep motofest basladi 4 FJeYhPHb

sehitkamil belediyesi ev sahipliginde 2 gaziantep motofest basladi 5 qFbAFOfB

sehitkamil belediyesi ev sahipliginde 2 gaziantep motofest basladi 6 czNmJG8P

Şehitkamil Belediyesi ev sahipliğinde ’2. Gaziantep Motofest’ başladı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter