featured
  1. Haberler
  2. Çevre
  3. Ceza yedi “Sigarayı bıraktım” diyerek paketi çöpe attı

Ceza yedi “Sigarayı bıraktım” diyerek paketi çöpe attı

Düzce Belediyesince çevre kirliliğini önlemek amacıyla gerçekleştirilen denetimde yere sigara izmariti ve çöp atan vatandaşlara zabıta tarafından cezai işlem uygulandı. Ceza sonrası bir vatandaş, "Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu ...

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Düzce Belediyesince çevre kirliliğini önlemek amacıyla gerçekleştirilen denetimde yere sigara izmariti ve çöp atan vatandaşlara zabıta tarafından cezai işlem uygulandı. Ceza sonrası bir vatandaş, “Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu, teşekkür ediyorum” diyerek, sigara paketini çöpe attı.

Düzce Belediyesi, “Temiz Şehir Düzce” kampanyası kapsamında çevre temizliği ve farkındalık çalışmalarını sürdürüyor. Zabıta ekipleri, şehir genelinde gerçekleştirdiği denetimlerde yere çöp ve sigara izmariti atan vatandaşlara yönelik kontrollerini artırdı.

Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından İstanbul Caddesi ve çevresinde gerçekleştirilen denetimlerde; sigara izmariti, ambalaj atığı ve benzeri atıkları yere atan vatandaşlar tespit edilerek cezai işlem uygulandı.

‘Ceza yedi, teşekkür etti’

Millet Bahçesi’nde yapılan denetim sırasında ise dikkat çeken bir olay yaşandı. Yere sigara izmariti attığı belirlenen bir vatandaşa idari para cezası kesildi. Ceza sonrası vatandaş, “Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu. Teşekkür ediyorum” dedi. Sigara paketini çöpe atan vatandaş, çevre temizliğine destek verdi.

“Denetimlerimiz aralıksız devam edecek”

Denetimlere katılan Düzce Belediyesi Zabıta Müdürü Selçuk Yıldırım, çevre temizliği konusunda vatandaşların duyarlılığının önemine dikkat çekerek şunları söyledi:

“Düzce Belediyesi tarafından yürütülen çevre temizliği ve farkındalık çalışması kapsamında Zabıta Müdürlüğü ekiplerimizce çevre denetimi yapılmıştır. Şehir merkezinde yapılan denetimlerde yere sigara izmariti atan vatandaşlarımıza idari para cezaları uygulanmıştır. Denetimlerimiz aralıksız olarak devam edecek. Daha temiz bir Düzce için çevremizi temiz tutmayı vatandaşlarımızdan rica ediyoruz.”

Kaynak: İHA

ceza yedi sigarayi biraktim diyerek paketi cope atti 0 kUm4PRqM

ceza yedi sigarayi biraktim diyerek paketi cope atti 1 Wf8vsFrn

ceza yedi sigarayi biraktim diyerek paketi cope atti 2 fyiB85ri

ceza yedi sigarayi biraktim diyerek paketi cope atti 3 MGKWUX99

ceza yedi sigarayi biraktim diyerek paketi cope atti 4 uZ21YEPf

ceza yedi sigarayi biraktim diyerek paketi cope atti 5

Ceza yedi “Sigarayı bıraktım” diyerek paketi çöpe attı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.