featured
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Terra Sanat Söyleşileri kapanışını klasik müzikle yaptı

Terra Sanat Söyleşileri kapanışını klasik müzikle yaptı

Güncel sanat pratiklerine alternatif bir bakış sunan Terra Sanat Söyleşileri, kültür-sanat sezonunu bir oda müziği konseri ile noktaladı. Kapanış etkinliğinde konuşan Yunus Emre Enstitüsü Koordinatörü Merve Işık Efe, "Tera Sanat’ta emeği geçen tüm ...

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Güncel sanat pratiklerine alternatif bir bakış sunan Terra Sanat Söyleşileri, kültür-sanat sezonunu bir oda müziği konseri ile noktaladı. Kapanış etkinliğinde konuşan Yunus Emre Enstitüsü Koordinatörü Merve Işık Efe, “Tera Sanat’ta emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ederim” dedi.
Müzikten edebiyata, gelenekten güncele uzanan çok katmanlı içeriğiyle Terra Sanat Söyleşileri sezonu Türkiye’nin en aktif konser veren oda müziği gruplarından Nemeth Quartet’in performansıyla Beyoğlu’nda yaptı. birçok ülkenin çeşitli şehirlerinde konser veren grupta kemanda Gülen Ege Serter ile Şeniz Serter, viyolada Pınar Basalak ve çelloda Mutlu Varlık Kocaili yer alırken grup dinleyicilere “Manastır Türküsü”, “Drama Köprüsü” ve “Karahisar Kalesi” gibi ezgilerin dinletisini sundu.
Etkinlikte konuşan Yunus Emre Enstitüsü Koordinatörü Merve Işık Efe, “Geride bıraktığımız aylarda ekolojik sanat, seramik ve minyatür gibi farklı yaklaşımları da ele aldık. Sanatın sinemadaki yansımalarını konuştuk. Bugün de oda müziği satının bize güzel anlar yaşatacağını umuyorum. Tera Sanat’ta emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ederim” diye konuştu.

Kaynak: İHA

Terra Sanat Söyleşileri kapanışını klasik müzikle yaptı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter