featured
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Ucuza lahmacun sattığı için şikayet edilen esnaf: “Yüzde 15 karla satıyorum”

Ucuza lahmacun sattığı için şikayet edilen esnaf: “Yüzde 15 karla satıyorum”

Sivas’ta sattığı 50 TL’lik lahmacunla gündeme gelen Selahattin Yapalı, lahmacunun "50 TL’ye satılamayacağı" şeklinde gelen tepkilere cevap verdi. Satışlarda yüzde 15 karının olduğunu söyleyen Yapalı, "Ucuza satıyorum ama ben kar ediyorum" dedi. Sivas ...

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Sivas’ta sattığı 50 TL’lik lahmacunla gündeme gelen Selahattin Yapalı, lahmacunun “50 TL’ye satılamayacağı” şeklinde gelen tepkilere cevap verdi. Satışlarda yüzde 15 karının olduğunu söyleyen Yapalı, “Ucuza satıyorum ama ben kar ediyorum” dedi.

Sivas’ta lahmacunu ucuza sattığı için şikayet edilen Selahattin Yapalı, İl Ticaret Müdürlüğü tarafından yapılan denetimlerde usulsüzlük bulunamayınca kampanyasına devam etti. Bu kadar ucuza lahmacun satılamayacağı iddiaları üzerine kazancını maliyet hesaplamasıyla yapan esnaf, karından memnun olduğunu ve kampanyaya devam edeceğini söyleyerek, iddialara yanıt verdi.

“Ben lahmacunu yüzde 15 karla bu fiyata satıyorum”

Esnaf Selahattin Yapalı, “Ben insanları aydınlatmak açısından lahmacun nasıl 50 TL’ye satılıyor anlatayım. Sivas’ta etin kilosu 800 TL, soğanın kilosu 20 TL, domates 30 TL. Ben lahmacunu yüzde 15 karla satıyorum. İş yerimizin mülkiyeti bana ait. Gelen misafirlerimizi ağırlıyoruz. Bana neden bu kadar ucuz olduğunu çok soruyorlar. Ben az kazanıyorum ama kazanıyorum. Karımız olmasa bu fiyata zaten satamayız. Çok rahatsız olanlar oldu ama biz memnunuz. Allah bereket versin, çok şükür kazanıyoruz. Bu kampanyayı 3 senedir yapıyoruz. Bu kadar yoğun talep de varken bu kampanyaya devam edeceğiz. Gücümün yettiği kadar, kazancımız kurtardığı zamana kadar lahmacunu 50 TL’den satmaya devam edeceğiz” dedi.

Manisa’dan geldiği Sivas’ta lahmacun yiyen bir vatandaş ise, “Eşim aslen Sivaslı. Kendisi buranın lahmacununu çok övdü, güzel olduğunu söyledi. Yedik, beğendik. Gerçekten çok güzel. Hem doyurucu hem ekonomik. Ekonomiğin zor olduğu günlerde böyle esnafların olması halkımız için güzel bir şey. Herkes yiyebilir, doyurucu ve lezzetli” diye konuştu.

Kaynak: İHA

ucuza lahmacun sattigi icin sikayet edilen esnaf yuzde 15 karla satiyorum 0 NmqRkEOM

ucuza lahmacun sattigi icin sikayet edilen esnaf yuzde 15 karla satiyorum 1 kbJK3YAH

ucuza lahmacun sattigi icin sikayet edilen esnaf yuzde 15 karla satiyorum 2 9h9wsU5J

ucuza lahmacun sattigi icin sikayet edilen esnaf yuzde 15 karla satiyorum 3 7HecbZZk

ucuza lahmacun sattigi icin sikayet edilen esnaf yuzde 15 karla satiyorum 4 dTMDhdnR

ucuza lahmacun sattigi icin sikayet edilen esnaf yuzde 15 karla satiyorum 5 flO8YRdr

Ucuza lahmacun sattığı için şikayet edilen esnaf: “Yüzde 15 karla satıyorum”
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.